Biuro Legionu jest wsparciem działania Zarządu SHDK Legion oraz Koordynatorów Oddziałów.
Głównymi zadaniami biura są:
- organizacja finansów stowarzyszenia (składki, darowizny, dotacje, zakupy, zatwierdzanie wpłat i wypłat w bilansach oddziałów);
- organizacja składek klubowych (przyjęcie zgłoszeń, kontakt z klubowiczami, księgowanie, pakowanie i wysyłka);
- przyjmowanie od Koordynatorów wniosków na: wydatkowanie oddziału, odznaczenia, wyróżnienia;
- przyjmowanie od Koordynatorów rocznych sprawozdań z działalności;
- personalizacja, druk i wysyłka kart krwiodawcy Cashback;
Dyrektor biura: Agnieszka Pielat
mail. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel. 695-001-149
Adres:
Agnieszka Pielat
Pilichówko 14
09-454 Bulkowo
Przydatna dokumentacja:
1. Wniosek o wydatkowanie oddziału;
2. Wniosek o Odznakę SHDK Legion;
3. Wniosek na Odznaczenie "Serce Legionu";
4. Wniosek o wyrobienie pieczątki i wizytówek;
5. Roczne sprawozdanie z działalności oddziału;
6. -
7. -
Zał. nr 1 | Zał. nr 2 | Zał. nr 3 | Zał. nr 4 | Zał. nr 5 | Zał. nr 6 | Zał. nr 7 |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Tabela zamówień i wydatkowania:
Lp. | RODZAJ SKŁADKI | GADŻET | WYSYŁKA |
1 | Kubek (białe ucho) | 6,00 | 15,00 |
2 | Kubek (kolorowe ucho) | 8,00 | 15,00 |
3 | Pudełko do kubka | 0,80 | - |
3 | Naklejka Orzeł (4 szt) | 5,00 | 8,00 |
4 | Kalendarz | 10,00 | 8,00 |
6 | Karta | 5,00 | 8,00 |
7 | Kolorowanka | ok 3,50 | 15,00 |
8 | Instrukcje | ok 1,00 | 15,00 |
9 | Koszulka | 25,00 | 15,00 |
* Cena wysyłki podana jest przy jednej sztuce. W razie wysyłki większej ilości wynosi ok 15 zł za przesyłkę do 10 kg w odpowiednich wymiarach.
* Cena kolorowanki i instrukcji jest zależna od ilości zamówienia.
Zakres obowiązków Biura Legionu:
- pośredniczenie w przekazywaniu informacji pomiędzy Zarządem oraz pomiędzy Wydziałami/Biurami, a Koordynatorami;
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej w tym także księgowej (faktury);
- archiwizacja i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami;
- obsługa kontrahentów Stowarzyszenia i Fundacji;
- przyjmowanie od Koordynatorów wniosków na wydatkowanie oddziału, rocznych sprawozdań z działalności;
- koordynacja finansów stowarzyszenia i fundacji (składki, darowizny, dotacje, zakupy, delegacje, zatwierdzanie wpływów i wydatków oddziałów);
- koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz e-maili (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
- organizacja składek klubowych (księgowanie, przyjęcie zgłoszeń, kontakt z klubowiczami,);
- obsługa sklepu Legionu (zamawiania, pakowanie, wysyłka);
- obsługa kart krwiodawcy Cashback HDK (personalizacja, druk, wysyłka);